Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • По тази логика на колите вече не е нужно да има ключ за включване на светлините Само ключ за къси и дълги Палиш тя на къси и газ Така никой няма да ги забравя
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

    Comment


    • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
      По тази логика на колите вече не е нужно да има ключ за включване на светлините Само ключ за къси и дълги Палиш тя на къси и газ Така никой няма да ги забравя
      Ами то има такива коли по скандинавските държави
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • Да питам нещо в тази тема.Като тръгна с колата за първи път през деня върви уникално - като настъпя газта до половината и имам чувството ,че колата излита направо и ще ме метне на задната седалка от ускорението.Покарам ли я малко независмо градско или извън градско това ускорение изчезва - някак си става по тромава и не я усещам ,че дърпа така както в първия половин час от първото запалване.На диагностика нищо показва ,няма грешки ,всичко си работи ,но проблема си остава ако може да се нарече проблем.Същото е при включен климатик - поседя ли малко в задръстване или карам предимно градско ,колата се спъва адски много и дори двигателя си променя някак си звука.Няколко километра извън града и се пооправя.Някакви идеи за тези аномалии?
        Алфа...всичко друго е компромис!
        http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
        Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
        Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

        Comment


        • 2 неща - свикваш е най-основното. С всичките ми коли е било така. Има обаче и един обективен факт. Когато си на градско със задръстване и под капака е ЖЕГА, тогава колата смуче топъл въздух и това убива много коне при атмосферен двигател. За климатикът е ясно. Ефекта от задръстванията трябва да изчезне, като минеш 500-1000 метра и свеж въздух я продуха.
          Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

          Comment


          • Добре топъл въздух ама имам усещането ,че няма мощност колкото и е необходимо при потегляне.Да предположим,че е от въздуха няма ли някакво решение на проблема с тоя топъл въздух?
            Алфа...всичко друго е компромис!
            http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
            Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
            Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

            Comment


            • Колеги днес замерих колко зарежда генератора и ми показа стойност от 13,9! Казват ми че тази стойност е малка, в какви граници трябва да зарежда генератора!
              Alfa 166jtd,1999

              Comment


              • От 13.8-14.5В. Колкото и консуматора да включиш не трябва да пада под 13.8. За мен под 14.2 е ниско, но според производителите на акумулатори е 13.8В
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                  Колеги днес замерих колко зарежда генератора и ми показа стойност от 13,9! Казват ми че тази стойност е малка, в какви граници трябва да зарежда генератора!
                  Перфектно ти работи алтернаторът. При по-високи стойности става не-добре за акумулатора. При 14,5 - 14,7 вече става опасно за него (животът му се скъсява съществено).


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Колеги благодаря за отговорите!
                    Alfa 166jtd,1999

                    Comment


                    • Хайде сега и аз питанка за алтернатор - напрежението ми е 13 волта ! Казах си ясно - алтернатор. Свалихме го, закачихме го на стенд с товар - 14.4 - бетон! Върнахме го на колата и пак 13 волта дори и на клемите на самия алтернатор! Сложихме нов акумулатор да не е от него, но не беше. Някакви и идеи. Не ми е падъл акумулаторът и т.н.. Колата пали перфектно, но го установих случайно.
                      Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                        Хайде сега и аз питанка за алтернатор - напрежението ми е 13 волта ! Казах си ясно - алтернатор. Свалихме го, закачихме го на стенд с товар - 14.4 - бетон! Върнахме го на колата и пак 13 волта дори и на клемите на самия алтернатор! Сложихме нов акумулатор да не е от него, но не беше. Някакви и идеи. Не ми е падъл акумулаторът и т.н.. Колата пали перфектно, но го установих случайно.
                        Съветвам те преди всичко да повториш измерването с друг уред. Ако се измери пак същото, си е загадка.

                        Премери дали има потенциална разлика (напрежение) между корпуса на алтернатора и този на купето(докато работи двигателят) .


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • А някой да се е вглеждал къде е най-уместно да се монтират DRL на нашите муцуни така,че да отговарят на многобройните изисквания на наредбата? Щото аз се замислям да закача някакви по-евтини, ама все пак сертифицирани де. При тия 40+ градуса навън вътре във фаровете сигурно е над 60 без да светят Не ми се правят рефлектори всеки 6 месеца заради милиционерски тъпотии.
                          ...
                          155 1,6 TS 16V `96
                          166 2,4 JTD `99
                          147 1,9 JTDm 8V `07

                          Comment


                          • Видях на една бяха сложени под номера и ми хареса как й стои. То по-хубаво място сякаш няма. Нещо такова беше.
                            Attached Files
                            Alfa Romeo 166 2.4jtd

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                              Хайде сега и аз питанка за алтернатор - напрежението ми е 13 волта ! Казах си ясно - алтернатор. Свалихме го, закачихме го на стенд с товар - 14.4 - бетон! Върнахме го на колата и пак 13 волта дори и на клемите на самия алтернатор! Сложихме нов акумулатор да не е от него, но не беше. Някакви и идеи. Не ми е падъл акумулаторът и т.н.. Колата пали перфектно, но го установих случайно.
                              13 волта , но на празен ход ли го измери и кои консуматори бяха включени ?
                              И другият ми въпрос е на какви обороти на празен ход ти работи 2.5 мотора, когато не е студен ? Знам , че са около 700 за същия но когато е с ръчна скоростна кутия, за автоматична може да е по-различно.
                              И аз питах преди време за подобен проблем и ми отговориха че е често срещан проблем за арезе моторите - тези ниски обороти се оказвали съвсем малко под прага на сработване на реле-регулатора на алтернатора.
                              Решението е по-малка като диаметър шайба за алтернатора. Аз не съм сменял шайбата защото и на мен не ми е падал акумулатора ...
                              ...

                              Comment


                              • Значи на празен ход са около 670 оборота, като тогава напрежението е около 12.8! При 1500 и нагоре е 13 - 13.2 и е така чак до 4000+. Всичко това е с товар - перка, фарове и т.н. Няма да го пипам за сега, но ще му мисля. По-малка шайба не ми се слага, да не го издумкам някой ден при 6000 оборота на двигателя.
                                Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                                Comment

                                Working...
                                X